Presunto boicot

¡Otra que tal! Parece que el humo nubla las mentes de algunas personas… Leo el siguiente comunicado trasmitido por una compañera de la comunidad virtual Fillos de Galicia:

PRESUNTO BOICOT AO TRABALLO DOS MEDIOS AÉREOS CONTRA O LUME
Dificultan os traballos de extinción prendendo lume a pé dos aeroportos
[09/08/2006 21:23] Nas últimas horas iniciáronse diversos focos de incendio no contorno dos aeroportos de Lavacolla, en Santiago de Compostela, e Peinador, en Vigo. Estes incendios provocaron que o fume chegara deica as zonas de despegue e aterraxe dificultando o tráfico aéreo de xeito xeral e de forma concreta o movemento dos medios áereos de extinción que usan destas pistas para o seu labor. Desde a consellaría de Medio Rural confirmaban esta tarde as dificultades que estes lumes crean para o traballo dos servizos de extinción. Á beira, desde o Centro de Coordinación, apuntan que no caso do aeroporto compostelán o lume iniciouse en até cinco puntos diferentes nas proximidades das pistas, polo que estaría clara a intencionalidade dos lumes. Desde a Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galiza, Adega, consideran que “este é un episodio máis que vén a demostrar, dende o noso punto de vista, a intencionalidade do lume e a profesionalidade maxistral con que se está a empregar esta intencionalidade”, cualifican o acontecido de claro “boicot aos traballos de extinción” e insisten en denunciar o “terrorismo ambiental” que vive o país estes días, chamando á colaboración cidadá contra os incendiarios.

Eso, aquí y en Roma, es un sabotaje, y no un boycott, que en la primera, escueta y amplia definición que podemos obtener en Google se nos dice que es la no-cooperación social, económica o política.

Y para ejemplos de boycotts, me permitiréis que cite un proyecto propio: YoNoCompro.info.

Ah, y por cierto, nada más absurdo que calificar a un boycott de presunto, puesto que ni es un delito ni se suele hacer de forma oculta: precisamente obtiene su eficacia de su conocimiento. Si te hago boycott y tú no te enteras, ¿de qué sirve? ;-D

Anuncios

Deja un comentario

Archivado bajo Otras patadas

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s